Subject: RE: Palve tubakatoodete riigilõivude arvete muutmiseks OÜ SIGARI MAJA nimele
From: "Margus Reiland | WIDEN" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Armin Heinsaar | WIDEN" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Apr 2025 17:15:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan OÜ Sigari Maja telefoni numbri +372 507 8441.

Tervitades

Margus Reiland

From: Margus Reiland | WIDEN <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 31. märts 2025 15:22
To: [email-masked]; [email-masked]
Cc: Armin Heinsaar | WIDEN <[email-masked]>
Subject: Palve tubakatoodete riigilõivude arvete muutmiseks OÜ SIGARI MAJA
nimele

Austatud Terviseamet

Lp Jaana Tammiku-Taul

Seoses reedel telefonis räägituga palume osade tubakatoodete riigilõivude
(RLS § 2984 lg 3 ja TubS § 104 lg 4) arvete edastamist nende tegeliku
Eesti maaletooja nimele.

Manuses on nimekiri Habanos Nordic AB ja Promotora De Cigarros, SL
toodetest, millega OÜ SIGARI MAJA soovib 2025. aastal jätkata. Kui
võimalik palun edastage arve OÜ Sigari Maja kui maaletooja nimele. OÜ
SIGARI MAJA on tegelik isik, kes tegeleb tubakatoodete müügi ja impordiga
Eestis.

OÜ SIGARI MAJA andmed on:

OÜ SIGARI MAJA

Registrikood: 10808306

Raekoja plats 16, 10146 Tallinn Eesti

Natalja Falk  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Maksim Moškov  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Ette tänades,

Margus

_____________________________

Margus Reiland

WIDEN | Partner
Attorney at law | vandeadvokaat

Tel: +372 5690 5001 | E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Rävala pst 4, Tallinn 10145, Estonia |  <http://www.widen.legal/>
www.widen.legal | +372 640 0250

WIDEN is the new Baltic joint name and trademark of former Estonian law
firm LEXTAL, Latvian law firm RER LEXTAL and Lithuanian law firm ILAW
LEXTAL.

This email may contain PRIVILEGED and / or CONFIDENTIAL information and is
intended only for the individual named. If you are not the named
addressee, you should not disseminate, distribute, or copy this email.
Please notify the sender immediately if you have received this email by
mistake and delete this email from your system. For information on how we
process your personal data, please review our
<https://widen.legal/privacy-policy/> Privacy Policy.